ANNABELLE – dear cali
ANNABELLE vydává bezstarostný letní singl dear cali.
Zpěvačka Annabelle, Objev roku z Cen Anděl 2022, po mezinárodně úspěšném singlu Flowers On My Eyes přichází ve spolupráci s Universal Music s letním singlem Dear Cali. Klip k svěží novince s Annabelle natočil režisér Matěj Chlupáček. Premiéru měl 23. srpna 2024.
„Nejzajímavější na natáčení bylo, že jsem si před kamerou normálně tančila šedivým studiem a pak jsem se šla podívat na monitor, abych si záběr přehrála, a viděla jsem se naprosto uvěřitelně tančit na pláži v Kalifornii. Jsou to kouzla,“ podotýká zpěvačka a rapperka Annabelle, která patří k nejvýraznějším talentům české hudební scény.
Singl Dear Cali vznikl v Los Angeles, kde Annabelle trávila letošní jaro. Je výsledkem spolupráce s francouzskými producenty Her Demons, kteří mimo jiné pracovali s Davidem Guettou. Společným cílem bylo napsat píseň vystihující atmosféru Kalifornie – pro Annabelle to je především slunce, davy lidí a nekonečné možnosti, pro Her Demons pak nekonečné surfování… Ve vilce u Venice Beach se tak zrodil letní song, který je tak bezstarostný a nakažlivý, jak to jen jde.
Klip se natáčel v Praze ve Fantasy Studios ve spolupráci s produkcí CINQ a Barletta. Režíroval jej Matěj Chlupáček, režisér oceňovaného filmu Úsvit a producent animovaného filmu Život k sežrání, který letos vyhrál Cenu poroty na prestižním festivalu v Annecy. Za kameru se postavil Jan Prahl, jeden z nejúspěšnějších současných německých kameramanů specializující se na vysokorozpočtovou reklamní tvorbu, Netflix nedávno uvedl jeho limitovanou sci-fi sérii Signál.
„Tvořit klip pro Annabelle byla ta největší čest – první demo tohoto skvělého letního songu jsem poprvé slyšel v deštivém Londýně a hned mě zaujal svou mezinárodní úrovní i tématem Kalifornie a částečné iluze zatím nedosaženého snu. Tu jsme se společně s Aničkou rozhodli ztvárnit využitím virtuální produkce, kdy jsme celé Los Angeles vytvořili v LED screenovém ateliéru podobně, jako se třeba točil vůbec první ´virtuálně vyrobený´ seriál Mandalorian,“ dodává režisér Matěj Chlupáček.
V září 2021 se Annabelle coby tvář mezinárodní kampaně EQUAL objevila na ikonickém billboardu na Times Square v New Yorku. V roce 2022 byla mezi finalisty národního kola soutěže Eurovize a Česká hudební akademie jí udělila Cenu Anděl v kategorii Objev roku.
Společně s kameramanem Janem Prahlem, který spolupracoval třeba na sérii Signál z produkce Netflixu, přenesli zpěvačku virtuálně do prosluněné Kalifornie. ANNABELLE se americkými ulicemi prohání ve slavné limitované edici kabrioletu Porsche 911, kterých je na světě pouhých 80 kusů.
DA