NABÍDKA PRODUKTŮ | REFERENCE KLINETŮ | OZVUČENÝ VŮZ | MEDIÁLNÍ PODMÍNKY |
► Na co se nesmí při plánování spotové kampaně zapomínat?
► Práva a povinnosti v reklamním sdělení
► Proč rádio?
Veškeré další vztahy se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 231/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, tedy zejména nezařazovat do vysílání reklamy a sponzorské vzkazy:
- Podporují chování ohrožující morálku, zájmy spotřebitele nebo zájmy ochrany zdraví, bezpečnosti nebo životního prostředí.
- Určené dětem nebo v nichž vystupují děti, pokud podporují chování ohrožující jejich fyzický, psychický nebo mravní vývoj.
- V nichž účinkují hlasatelé, moderátoři a redaktoři zpravodajských a politicko-publicistických pořadů.
- Náboženské a ateistické.
- Politických stran, hnutí a nezávislých kandidátů na poslance, senátory nebo členy zastupitelstva města nebo obce nebo vyššího územního samosprávného celku, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak.
- Na léčivé přípravky a prostředky zdravotnické techniky, jejichž výdej je vázán na lékařský předpis v tuzemsku.
- Na tabák a tabákové výrobky.
- Skryté a podprahové.
- Obsahující podprahové sdělení.
- Které snižují úctu k lidské důstojnosti.
- Útočící na víru a náboženství nebo politické či jiné smýšlení.
- Obsahující diskriminaci na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, národního nebo sociální-ho původu, anebo příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině.
Objednatel tímto uděluje výslovný souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropské unie č. 2016/679, obecným nařízením o zpracování osobních údajů (dále jen „Nařízení“) viz GDPR.